Jdu na jedno

Mnoho žen zná až příliš dobře situaci, kdy muž přijde z práce a hned po pozdravu následuje oznámení, že jde „na jedno“. Některé ženy to berou jako fakt, se kterým stejně nic neudělají a některým se to ani trochu nelíbí. Je ale těžké tuto situaci hodnotit, protože může u každého páru probíhat tak trochu jinak.

skupina mladých stojících mužů, kteří si přiťukávají pivem

  • Pokud jde muž „na jedno“ téměř každý den a vrací se až k ránu, pak se asi nemůžeme divit, jestliže je žena po tomto oznámení „mírně“ rozladěná.

Tak jako v mnoha oblastech, tak i zde tedy platí, že všeho je zapotřebí užívat s mírou. Odborníci dokonce doporučují, aby si muž zašel s kamarády na pivo. Partneři si od sebe na chvilku odpočinou a zlepší se tím i jejich komunikace. Muž nezpřetrhá vazby se svými přáteli a bude ve svém životě mnohem spokojenější.

  • Je to také důležité z hlediska budoucnosti.

    • Mnoho mužů, kteří nemají přátele, ale pouze kolegy, ztrácejí odchodem do důchodu veškeré společenské styky.

Muž, který nemá přátele, nemá většinou ani žádné koníčky či vztah ke sportu. Odchodem do důchodu tedy často odchází i z aktivního života a započne duševně a brzy i fyzicky chátrat.

Je třeba se pouze dohodnout a určit pravidla

Co tedy doporučit? Jak bylo řečeno – je třeba určit si pravidla a nic nepřehánět. A partnerka si zatím může odskočit za svými kamarádkami nebo si zajít do bazénu, do sauny a věnovat čas konečně sama sobě. Vztah přeci utužují nejen společně prožité chvíle, ale také chvíle, kdy se na sebe partneři těší.

dva starší pánové sedící a popíjející pivo

Proč právě „na jedno“ (pivo)?

A proč se používá tato ustálená fráze? Protože je prokázáno, že pivo pije 86 % mužů a za týden vypijí v průměru tři litry piva. O tom, jestli je to málo, moc anebo akorát, ale necháme rozhodnout raději odborníky. Ono totiž asi záleží také na tělesné konstituci a na celkovém životním stylu. Aneb – co jednomu škodí, může jinému prospívat.  


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Share on facebook
Sdílet na Facebooku